sobota, 5 kwietnia 2014

4 - Zayn Malik / zamówienia

Witam! Miałam ciężki tydzień, dlatego notka pojawiła się dopiero dzisiaj. Dzisiejsza tematyka to mroczność. Poszłam w coś innego/nowego. Udało mi się wykonać tylko 4 zamówienia i jeden wolny szablon. Mam nadzieję, że wam się podobają. Szablony robię w różnej kolejności, ale wykonam KAŻDE zamówienie, jeśli oczywiście będzie podane hasło na miesiąc :) 

szablony wolne

#zayn #malik #zaynmalik
Zamówienia





PAMIĘTAJCIE, ŻE PACZKI MAJĄ HASŁA :)
Z kim next wolne szablony? Piszcie w komentarzach :*

11 komentarzy:

  1. Hej kochana!
    Dziękuję ci bardzo za szablon. jest przepiękny i wgl aż się popłakałam :D Dziękuję jest zajebisty i mówię na serio masz talent ! Kocham cię !
    Aaa pobrałam mój zamówiony szablon na http://welcome-to-me-side.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Szablon - cudo! Jest przepiękny dziękuję, dziękuję, dziękuję! Szablon pasuje idealnie :3 http://love-for-nothing-fanfiction.blogspot.com/
    Jeszcze raz dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest coraz lepiej, widzę wielkie postępy, brawo! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetne szablony, zazdroszczę. Mam pytanie: czy jak zrealizujesz jakieś zamówienie, to usuwasz ten komentarz nadawcy jeśli go już wykonasz? Tak z ciekawości ;)

    + czekam na mój szablon, pozdrawiam i ściskam mocno xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny :) dziękuje :*****

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dziękuję za szablon *-* śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne szablony ! <33333 co powiesz na szablon z 1D i Little mix razem ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaa cudaśne, ale ty już o tym wiesz ! A co powiesz na propozycję byś zrobiła szablon z całym 5 second of summer i Lily Collins?

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę,że mogłabyś zrobić szblon wolny z Harrym Stylesem i jakąś tajemniczą blondynką? *o*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne! :) Mogłabyś zrobić jakiś szablon z Zaynem Malikiem i jakąś piękną blondynką i napis "Good Morning, Baby" ? :) <3

    OdpowiedzUsuń