czwartek, 27 marca 2014

2 - Niall Horan / zamówienia

Dzień dobry :*
No więc postanowiłam, że zrobię szablon trochę żywszy z Niall'em :)
Jeśli zamawiacie szablon lub pobieracie piszecie, to NIE ZAPOMINAJCIE O HAŚLE NA KAŻDY INNY MIESIĄC - Summer Love (jest to hasło na marzec) - oznacza to, że zapoznaliście się z regulaminem :) Do tego dodałam instrukcje obrazkową jak pobrać szablon jeśli macie z tym jakiś problem, zapraszam do zakładki Instalacje > Zazwyczaj szablony mają hasło, które musicie znaleźć w regulaminie ;)

Niall Horan
Podgląd / Pobierz

Zamówienie

Myślę, że w weekendzie pojawią się jeszcze zamówienia 
Z kim tym razem szablon? :)

5 komentarzy:

  1. Ty się lepiej za rysowanie zabierz, a nie za robienie szablonów bo są słabe. A już szczególnie ten na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. szablony świetne czekam na zrealizowanie mojego zamówienie ♥ pozdro <3 :33

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne *.*
    Rób dalej, proszę <3
    + czekam na swoje zamówienie :3
    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę duży postęp, za co plus. Pierwszy szablon mnie całkowicie kupił, chociaż czcionka mogłaby być inna :D Popracuj też z odstępami między kartami po najechaniu, bo jakoś tak dziwnie na siebie nachodzą ^^
    A co do drugiego mam tylko zastrzeżenia co do jakości użytych zdjęć =) Przejścia nagłówków w tła już lepiej wyglądają, ale w drugim mogły by być lepsze :D
    Czekam na dalsze prace :)
    Powodzenia
    ~Mind

    OdpowiedzUsuń